FINNISH BOXING
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Menivätkö Haapasalmet tällä kertaa liian pitkälle?

2 posters

Siirry alas

Menivätkö Haapasalmet tällä kertaa liian pitkälle? Empty Menivätkö Haapasalmet tällä kertaa liian pitkälle?

Viesti kirjoittaja BrocktonTheGreat Ti Helmi 18, 2014 4:44 am

Suuret rahalliset panostukset, suuret ottelut ulkomailla ja suuri menestys. Haapasalmien menestys on ollut valtavaa ja viimeistään nyt on sanottava, että kusi on noussut hattuun ja kunnolla.

Muistan kun Mika Haapasalmi tyrmättiin tammikuussa 2012 Seinäjoella käydyssä ammattilaisillassa. Mikan ura näytti loppuvan ennen kuin se ehti kunnolla edes alkamaan. Hannu Haapasalmi oli luonnollisesti todella pettynyt ja masentunut. Yhteistyökumppanit jättivät Mikan tukemisen ja kukaan ei halunnut panostaa enää tähän epäonniseen pugilistiin, alkoi todella synkkä jakso Haapalmen klaanin historiassa.

Mikaa ei enää kiinnostunut työnteko, urheilu tai mikään ylipäätään. Hän alkoholisoitui ja syrjäytyi ystävistään. Isä Hannu Haapasalmi oli huolissaan pojastaan ja tuli puhumaan minulle. Säälin hieman miestä ja lupasin, että jos Mika ryhdistäytyy ja aloittaa treenaamisen niin minä kyllä tuen rahallisesti hänen uraansa. Isä sai puhuttua Mikan ympäri ja treenaaminen alkoi taas.

Reilun vuoden ottelutauon jälkeen Mika pääsi jälleen kehään ja voitti comeback ottelussaan heti ensinmäisessä erässä latvialaisen Iljusenkon. Mika alkoi tämän ottelun jälkeen saamaan uusia sponsoreita minun lisäkseni ja järjestimme hänen ympärilleen ammattilaisillan Seinäjoelle hotelli Sorsanpesään. Vastuksena oli hänet depyytti ottelussa tyrmännyt Leonovs, panokset olivat kovat. Ottelu oli kova ja ruma. Useammat sanovat, että se oli vuoden ottelu 2013. Kiihkeitten 4-erän jälkeen Haapasalmen käsi nostettiin pystyyn ja hän voitti hajaäänin, vain taivas tuntui olevan tässä vaiheessa rajana.

Mika ehti käymään tämän jälkeen vielä yhden voitokkaan ottelun ja ulkomaanmatkaa suunniteltiin. Huomasin kuinka Hannu Haapasalmi oli etääntynyt minusta. Muistan kun suunnittelimme Mikan uran jatkoa ja Hannu lupasi minulle henkilökohtaisesti, että kun ensinmäinen ulkomaanmatsi tulee niin pääsen ilmatteeksi mukaan Mikaa kannustamaan. No sitten Mikan Latvian reissu varmistui ja kutsua mukaan ei kuulunut. Ajattelin, että kiireiden takia minuun ei oltu yhteydessä, mutta edes soittoihini ei vastattu.

Haapasalmi - Avsijenko matsi tuli ja meni ja vieläkään ei kuulunut mitään. Päätin antaa asian olla vaikka se minua aluksi harmittikin ja annoin Haapasalmille anteeksi saunottuani ja keskusteltuani Karl Heleniuksen ja jumalan kanssa. Tämän jälkeen mainostin Mikan voittoa facebookissa ja ilmeisesti tämä ei katkerille Haapasalmille käynyt vaan molemmat poistivat minut myös facebook-kavereista. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä tilannetta. Ovatko Haapasalmet nykyään niin isoja staroja, että pienet seinäjokelaiset tukijat eivät enää kelpaa? Huhujen mukaan koko alkuperäinen tukija TEAM NARC-WEAR on hyllytetty ja poistettu kavereista.

BrocktonTheGreat

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 28.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Menivätkö Haapasalmet tällä kertaa liian pitkälle? Empty Vs: Menivätkö Haapasalmet tällä kertaa liian pitkälle?

Viesti kirjoittaja VERIHUORMA BOXING Ti Helmi 18, 2014 8:28 am

Todella kummallinen juttu!

Luulisi, että Mikan uran edetessä sponssien tarve olisi entistäkin suurempi. Tuntuu erikoiselta, että Mika ja Hannu kuuden ottelun BBU-rajan häämöttäessä lähtisivät näin härskisti hevostelemaan.

Mikan ura on vedenjakajalla. 4-1, Monosen lukemat ja korkea mäki kavuttavana. Nyt on aika katsoa kuinka höpöheinä kukkii, imeä tötsyt ja hoiperrella kohti uusia Latvialaisia haasteita.
VERIHUORMA BOXING
VERIHUORMA BOXING

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 28.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa