FINNISH BOXING
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS

3 posters

Siirry alas

TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS Empty TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS

Viesti kirjoittaja American Pervert To Joulu 19, 2013 3:09 pm

Tunnustan näin joulun ja suuren kinkkujuhlan alla etten ole syönyt sianlihaa vuoden 2007 tammi-helmikuun jälkeen. Söin tuolloin (en muista pvm) pekonihampurilaisen iltapäivällä ja illalla treeneissä minut vedettiin pakista pihalle ja juoksin laattaamaan. Koko päivän oli ns. hissipoika huudellut ja yksi kopautus pyttyyn tehosi.

Olen yrittänyt sen jälkeen syödä sikaa muutaman kerran huonoin tuloksin. Sairaat vatsanväänteet joka kerta. Taisi muuten olla toistaiseksi viimeinen kerta kun minut vedettiin pihalle, joten tavallaan olen yhtä kova prospect kuin Iso-Jarski (Rosberg, ei Helin eikä Vanne): Jarski kompastui kahviin, minä pekoniin.

American Pervert

Viestien lukumäärä : 65
Join date : 28.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS Empty Vs: TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS

Viesti kirjoittaja Nikkari To Joulu 19, 2013 4:51 pm

Tykkään hevostella.

Aion joskus talostella.

Nikkari

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 30.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS Empty Vs: TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS

Viesti kirjoittaja VERIHUORMA BOXING Ke Tammi 01, 2014 10:25 am

Tunnustan että en ollut runkannut tai ollut tositoimissa yli viikkoon.

Tästä seurasi se, etten saanut yötäni nukuttua. Nyt vuorokauden sisään pari panoa ja neljä hanskausta.
VERIHUORMA BOXING
VERIHUORMA BOXING

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 28.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS Empty Vs: TUNNUSTUKSIEN LUOLA BACK IN BUSINESS

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa