FINNISH BOXING
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä"

2 posters

Siirry alas

Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä" Empty Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä"

Viesti kirjoittaja Jope6969 To Tammi 02, 2014 11:44 pm

Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä"

Nyrkkeilijä Gene Pukallin Horst-isä puhui avoimesti poikansa yrityksen Pukall-Eventsin kanssa ilmenneistä ongelmista Berliinissä järjestetyssä tiedotustilaisuudessa.

Horst Pukall aikoo kertomansa mukaan itsestään rikosilmoituksen, sillä Pukall-Events ei aio päästää Geneä irti sopimuksestaan, jota tallin mukaan on jäljellä vielä kolme vuotta.

Pukallit haluaisivat lopettaa yhteistyön oman firmansa kanssa välittömästi.

- Nämä vuodet ovat olleet yhtä helvettiä ja tämän takia Gene ei ole otellut Ingo Jaeden jälkeen, sanoi Horst Pukall ja purskahti itkuun.

Gene Pukall teki sopimuksen oman firmansa kanssa kännissä Berliiniläisellä oluthuoneella keväällä 2008. Nousuhumalassa itse värkätty diili oli aluksi todella hieno, mutta rahan valuessa kavereille tarjottujen juomien muodossa ehtojakin piti huonontaa.

Sitten kaikki muuttui.

- Gene teki pahimman mahdollisen virheen ja allekirjoitti aivan räkäkännissä, Horst kertoi kyynelehtien.

Ehdot olivat hänen mukaansa muuttuneet esitellystä luonnoksesta.

- Summat olivat menneet alle puoleen aiemmin sovitusta. Lisäksi oltiin laadittu jurrissa pykälä, että Gene ei saa tarjota enää kenellekään, isä sanoo.

Isän mukaan meni kolme vuotta, että Gene uskalsi kertoa asiasta edes hänelle.

Horst uskoo Pukall-Eventsin olevan osasyyllinen Genen vammoihin. Tallissa harjoitutettiin Geneä humalassa ja osa harjoituksista tehtiin väärin.

Gene maksoi hoitomaksut itselleen velaksi, mutta vakuutusta hänellä ei ollut. Kerran vakuutuspaperit menivät vessanpöntöstä alas ja toisella kertaa Genen puhelu Nordeaan katkesi, kun häntä alettiin uhkailla antabuksella.

- Gene on nyt taas ryypännyt tuhansia euroja, isä murehtii.

- Lisäksi Gene sanoi minulle kännissä tulevansa gorillojen kanssa kylään riehumaan ja rellestämään. Minä olen toivottanut heidät tervetulleeksi! Kuulemma aikovat puhua itselleen seuraavana päivänä peilin ääressä järkeä.

- Gene on raitis vielä ennen kesää, Horst-isä uskoo.

Jope6969

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 01.12.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä" Empty Vs: Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä"

Viesti kirjoittaja Nikkari Pe Tammi 03, 2014 5:56 am

Ammattinyrkkeilijä Gene Pukallin isä Horst Pukall ei tehnyt maanantaina rikosilmoitusta saksalaisesta Pukall-Eventsistä, vaikka hän viime viikolla näin lupasikin tehdä. Horst Pukallin mukaan riita-asiassa on tapahtunut viime päivinä paljon.

"Päätin odottaa (rikosilmoituksen tekemistä). Saimme apua yllättävältä taholta", isä-Horst kertoi maanantaina.

Pukall ei halua vielä paljastaa "yllättävästä tahosta" mitään muuta, kuin että kyseessä on "herra, joka juo nelosta ja polttaa salivaa". Pukall uskoo, että vääntö tallin kanssa päättyy voittoon eli sopimuksesta irti pääsyyn.

"Hän tutkii paraikaa (Gene Pukallin ja Pukall-Eventsin) sopimusta. Jos hän ottaa tämän hoitaakseen, niin on erittäin suuret mahdollisuudet, että Pukall-Events päästää aika helposti", Horst Pukall totesi.

Nikkari

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 30.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä" Empty Vs: Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä"

Viesti kirjoittaja Jope6969 Su Tammi 05, 2014 6:39 am

Nyrkkeilijä Gene Pukallin isä Horst piti taas perjantaina dramaattisen tiedotustilaisuuden Berliiniläisellä oluthuoneella. Paljastui viimein, että syynä koko sotkuun on Baijerilaisen olutpanimon kanssa laadittu yhteistyösopimus.

”Pukall-Events aika on ollut yhtä helvettiä. Sponsorinamme toiminut olut on yksi suurimmista nyrkkeilijöiden kusettajista”, Horst Pukall latasi.

Gene Pukallin mukaan on sula mahdottomuus, että hän voisi enää jatkaa Pukall-Events tallin nyrkkeilijänä.

Perjantaina pidetyssä tiedotustilaisuudessa Pukallin isä Horst kertoi, että saksalainen hakee helpotusta kusihätään oikeusistuimen kautta.

Tällä hetkellä Pukall-Eventsin sopimus nimeltä mainitsemattoman olutpanimon kanssa on voimassa vielä ensi vuoden.

- En halua tehdä yhteistyötä sellaisten ihmisten kanssa, jotka pystyvät tekemään toiselle ihmiselle tuollaista. Minulla meni kuset housuun kesken ensimmäisen tuopin. En halua enää jatkaa, vaikka olisi millainen sopimus, Gene sanoo.

Sopimuksen yksityiskohdista Gene ei voi keskustella, mutta hänellä on siitä selvä mielipide.

- Sanotaan, että se on orjasopimus. En treenaa matseihin enää juomalla sitä hevosenkusetusvettä, sitä olen litkinyt jo viisi vuotta, raskaansarjan iskijä linjaa.

- En tiedä, pystyvätkö he estämään minua ottelemasta selvinpäin, mutta vaativat korvaussummia, joita ei ikinä pysty maksamaan. Pitää katsoa, neuvotella, ryypätä ja käydä läpi oikein huolella, miten tästä eteenpäin, Pukall pohtii.

- Toivottavasti pystyn vielä ottelemaankin tänä vuonna. Olen hyvässä kunnossa, koska olen treenannut Oktoberfesteillä edellisenkin syksyn. Siellä sain kaikki paikat kuntoon. Olen niin hyvässä iskussa, että olisin valmis dokaamaan jopa tänään.

Jope6969

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 01.12.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä" Empty Vs: Gene Pukallin isä murtui kyyneliin: "Vuodet Pukall-Eventsin kanssa yhtä helvettiä"

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa